“Consistentie motherfucker, do you speak it?”

Horst homepage

Do you?

Hoera voor vakantiedagen, maar het maakt het er echt niet makkelijker op om een blog te schrijven over wat je uitspookt op een week stage. Deze week vooral weer een paar belangrijke lessen geleerd over consistentie en werken onder de druk van zeer strakke deadlines.

De week draaide, zoals voorspeld in mijn vorige blogpost, vrijwel volledig rond HORST.
Het enige dat mijn aandacht af een toe moest pikken: de aanzet voor de nieuwe landingspagina van Laundry Day en anderzijds een laatste sessie browsertesting voor die horeca-onepager. Leuvense lezers zullen de puzzel ondertussen wel al gelegd hebben, maar die site gaat dus waarschijnlijk pas online na mijn stage. Link volgt dus nog!
Ook gelanceerd deze week: Boost, een site waar ik de wireframes en eerste designaanzet voor mocht doen.

Terug naar HORST, want dat heeft ons toch bloed, zweet en net geen tranen gekost deze week. Er is veel veranderd en bijgekomen sinds de soft launch van vorige week: de tekst rondom beweegt als je scrollt, bepaalde pagina’s hadden nog wat finishing touch nodig en responsiveness is ook helemaal glad gestreken.
Zo is ook de navigatie beter uitgelijnd (Consistentie motherfucker, do you speak it?), parallax op de header gezet en doen de gradients funky dingen als je gek doet met je muis.

Genoeg gezeverd, ga gerust eens kijken, want we zijn er verdomd fier op.
Hint: Refresh de homepagina een aantal keer!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *